יום שישי, 11 ביולי 2014

לישון בשדה התעופה

לישון בשדות תעופה זה באסה. בין שאין ברירה כי נתקעים, בין שיש טיסת המשך ויש הרבה זמן לשרוף בשדה התעופה, בין שהטיסה יוצאת מוקדם בבוקר, החלטת לחתוך הוצאות, לחסוך מלון בעיר ולנמנם בשדה התעופה... כך או כך, קבל אתר שמתמחה בשינה בשדה תעופה: The Guide to Sleeping in Airports


יום חמישי, 10 ביולי 2014

איך לישון בהוסטל?

התפרסם במקור ב The Perpetual Traveler בלוג בנושאי איך לטייל בחו"ל בתקציב מזערי. כיוון שהכותבת היא אמריקאית, היא פונה אל אחיה האמריקאים, אבל האמת היא "שהראש" הישראלי דומה מאד "לראש" האמריקאי... בענייני תיירות.

"...כאשר אני מטיילת באירופה, ותמיד בתקציב מקרוסקופי, לעיתים אני עושה קמפינג בשדות, לעיתים ישנה ברכב השכור, אבל בעיקר אני ישנה בהוסטלים. הוסטלים הם בעצם מקומות המציעים לינה משותפת בחדרי אירוח במחירים נמוכים ביותר. רמת המחירים בהוסטלים באירופה היא בסביבות ה 20-35$ ללילה. רמת מחיר שכזאת ללינה היא מה שמאפשר לי לצאת לטיולים (מבחינת תקציב- אין לי אפשרות לממן שהיות בבתי מלון סטנדרטיים).

לטובת האמריקאי הנאיב אני רוצה לתאר את הבסיס של לינה בהוסטלים ואיך זה עובד.

בעיקרון האמריקאים מתחלחלים מהרעיון של לינה משותפת. 90% מהאמריקאים שאני מכירה יחושו מאד לא בנוח וקרוב לוודאי ש"יתחרפנו" מהרעיון. במקרה הגרוע אתה מבלה את הלילה בחברת זרים גמורים, ולעיתים אף בני המין השני. איך מסתדרים? איך שומרים על החפצים האישיים? על פניו נראה מפחיד, ואולי אפילו מסוכן... במציאות ובפועל זה עובד נפלא. צריך רק להתרגל לרעיון...

להמשך הכתבה ופרטים- סוגי חדרים, חדרים פרטיים, חדרים משותפים, מטבח, ארוחת בוקר, מצעים, אינטרנט חופשי, מקלחות, שעות פעילות, קבלת מפתח אישי, גברים ונשים בחדרים, ועוד

בקיצור, לישון בהוסטל באירופה זאת חוויה טובה וחסכונית. יש לאתר הוסטל שממוקם היטב, שעבר שיפוץ והוא מציע עיצוב מודרני וחדשני, ארוחת בוקר, מטבח, אינטרנט חינם, מקלחות משופרות ומחירים טובים במיוחד!!!

הוסטלים מומלצים בליסבון

יום שבת, 5 ביולי 2014

פוסדוס או פוסדס בפורטוגל

בדומה לפראדורים בספרד

 פואסדאס Pousadas de Portugal

לינה בטירות, ארמונות, ומבצרים עתיקים שהפכו למלונות פאר במחירים סבירים בפןרטוגל

פואסאדאס או פוסדאס פורטוגל היא רשת של בתי מלון דה לוקס, המייצגים את המסורת וההיסטוריה של פורטוגל.
במקור הרשת נוהלה ע"י המדינה ובשנת 2003 הופרטה והועברה לניהול פרטי. הרשת חברה ב  Historic Hotels of Europe

הפוסאדאס של פורטוגל, Portugal Pousadas, יוצרים רשת אקסקלוסיבית של בתי מלון הפזורים על פני כל פורטוגל, וממוקמים בטירות עתיקות, ארמונות עתיקים ומבצרים שעברו שיפוץ וחידוש ומאפשרים חווית אירוח ושהיה אחרת, קסומה, רבת השראה.
רמת האירוח בפוסאדאס היא גבוהה ומזמינה, מסעדות משובחות בכל אתר ומיקומים מרתקים.

הפוסאדאס של פורטוגל מייצגים נכסים אמיתיים של ההיסטוריה הפורטוגזית והם מעוצבים, כל אחד על פי אפיונו המקורי, ברוח המקום והאזור. חוויה פורטוגלית אמיתית.
מקור תיירות בליסבון