יום שישי, 28 בנובמבר 2014

איך אפשר לדעת האם המלון באמת טוב ומתאים לי?

איכות מלון? קבלו מכשיר מצוין לבדיקה בשיטת ה"הנדסה ההפוכה" האם המלון שאתה מעוניין בו אכן עונה על הדרישות/ציפיות שלך: TrustScore

כל המלונות טובים... השאלה למי, למה, באילו תנאים, באיזה מחיר, מה מיקומו, מה מצבו, מה דרגתו וכן הלאה מיני שאלות שקשורות באיכות, במדדי מחיר מול תמורה וכך הלאה. עדיין לא נמצא המכשיר היודע לבצע מיתאם בין צפיות הלקוח למלון האולטימטיבי. נסיעת עסקים? תיירות? תקציב גבוה? נמוך? נוף? מרכז? מלון שדה תעופה?

משלא נמצאה התשובה: אוטומציה של התאמת ציפיות מול מוצר, לפחות בתחום המלונאות החליטו לסמוך על חוכמת ההמונים. אם מליון סינים (שאינם טועים) אומרים שהמלון טוב, אזי המלון טוב. נקודה. אלא שכבר אמרנו שהטוב הוא יחסי ופנים רבות לו. ןלכן יש לבצע מיני פילוחים והתאמות כדי לוודא שהמלון אכן עונה לציפיות הספציפיות שלך התייר. וכך קמו מיני אתרים, דוגמת trip advisor ושות' שנותנים דרוגי חוות דעת  למלונות על פי המלצות האורחים. ובעצם בכל אתר הזמנת מלונות המכבד את עצמו תמצא דירוג מלונות מבוסס חוות דעת האורחים. ואם כבר אז... הטוב והגדול ביניהם הוא booking.com

הבעיה היא שעליך לגלוש ולטייל באתר ולהחליט מתוך המבחר העצום המוצע את המלון המתאים לך ביותר.

בהנחה שכבר איתרת מלון מסוים ואתה שוקל האם הוא תואם את צרכיך וצפיותיך, כדי לעשות את החיים קלים יותר, מומלץ להשתמש בכלי המדובר השימוש פשוט ונוח והתוצאה היא סקירה מפורטת לפי כל הפרמטרים שבהם נבחן מלון. 
כל שעליך לעשות הוא להקליד את שם המלון בחלון החיפוש.

כלומר, בהנחה ששמת ידיך ועיניך על מלון מסוים, ה TrustScore יתן לך דירוג מפורט ואמין מפורט ע"פ כל הפרמטרים המשמעותיים כדי לקבל את ההחלטה האם להשתדך אל המלון המדובר.